21 Şubat 2013 Perşembe

<. VİDEOLAR, EVİMDEKİ BUĞDAY ÇİMİ YETİŞTİRME ÜNİTESİ



                             Üzerine delikler açıp havalanmasını ve suyunun süzülmesini sağlıyorum
3 gün, her gün ıslatıp süzüp bu kaplarda bekletiyorum 4. günün sonunda çimlenen buğdaylar bu kaplara sığmıyor.
 
                           Filizlendirme süresinde ıslatılmış buğdaylar 2. Gün (10 Göz sepet için)
İlk gün kabın içinde suda 24 saat bekletip ertesi gün suyu iyice süzüyorum yine 24 saat bekletip yıkayıp yine süzüp 24 saat daha bekletiyorum. 3. gün aynı işlemi yapıp 24 saat daha bekletip sonra tekrar ıslatıp sepetlerin içine sık bir şekilde yayıp her gün suluyorum.




 

1 yorum:

  1. a süpersiniz bende yapıcam en kısa zamanda.ne kadar içiyorsunuz ben cocuğumada versemmi diyorumm acaba.
    kelebekkizim.blogspot.com

    YanıtlaSil