21 Şubat 2013 Perşembe

<. BUĞDAY ÇİMİ SUYU ve LİMONUN BİRLİKTE KULLANIMI.

   Görüştüğüm birkaç hasta, limonu şöyle kullandıklarını söylediler.
Bir bütün, limonu yıkayıp kabukları  ile  beraber  mikserde   güzelce parçalanacak, gün içinde içine hiç bir madde eklemeden yenilecek. İster bir kerede tüketin ister bir kaç kerede, Sizin tercihinize kalmış. Her gün Bir limon muhakkak yenilecek.

  Bende kalp damar rahatsızlığı var bay-pas olalı  18 yıl oldu, yaptırdığım tahliller çok iyi çıktı, benimle beraber bay-pas olan tanıdığım hemen herkesin değişik zamanlarda tıkanan   damarlarına 1 ile 3 arası stent takıldı, maşallah  ben bu güne kadar her hangi bir sorun yaşamadım, bunun nedenini de 20 sene içerisinde 5 senede bir, 4 kez yaptığım limon sarımsak kürüne borçlu olduğuma inanıyorum. Şimdi 5. ciyi de içtim. Bu kürü bir kez yapınca 3 sene tekrar yapmanıza gerek kalmıyor. Ama kendinize hiç bakmıyorsanız, yediklerinize dikkat etmiyorsanız siz 2 senede bir tekrarlayabilirsiniz. Gelelim bu karışımın hazırlanmasına.

Kullanılan Malzemeler :


150-200 Gr. soyulmuş sarımsak (Büyüklüğüne göre 40 veya 60 baş gibi)

2 Lt. suyu çıkacak kadar limon. (Büyüklüğüne göre 50-60 adet gibi)
2 litrelik 1 Cam Kavanoz

150-200 gram arası soyulmuş hiç yıkanmamış sarımsakları bir havanın içinde (Ben Bir poşete koyup kalın Bir kavanozun dibi ile eziyorum) iyice eziyorsunuz, 2 Lt suyu çıkacak kadar limonu sıkıp ezdiğiniz sarımsakları içine atıyorsunuz. Bunu bir cam kavanoza koyun ışık almayacak bir şekilde sarıp (ben alüminyum folyo ya sardım) 25 gün bekletiyorsunuz gün içinde sallayıp karışmasını sağlayın, bu sürenin sonunda sabah aç karnına kahvaltıdan yarım saat önce (tarifte böyle yazıyordu ama ben buğday cimi suyu içtiğim için kahvaltıdan hemen sonra içiyordum faydasını gördüğüme göre böylesi de oluyormuş demek, tercih sizin) Bir yemek kaşığı içiyorsunuz 2 litrelik karışım bitene kadar bunu içmeye devam edeceksiniz.


KANSER İLACI...

Bu tarif mail olarak bir arkadaşımdan gelmişti doğru olduğuna inanarak buraya koydum, inşallah doğrudur zor durumda olanlara yardımcı olur.

Babam ve kayınvalidem kanser, metastasları da karaciğer. Oğlumun öğretmeninin ve eşinin faydasını görüp tavsiye ettiği bir alternatif tıp ilacından bahsetmek istiyorum. Halk arasında pek bilinmeyen fakat mezbaha kasaplarının bildiği bir panzehir.

ALAZA adı verilen bu panzehir sığırların kendi korunma mekanizmalarıyla oluşturdukları, öd kesesinde oluşan safra kesesi taşını andıran bir madde. Ancak 1.000-1.500 hayvanda bir bulunan, yaklaşık parmak ucu büyüklüğünde, değerli bir şey. Değerli diyorum çünkü mezbaha kasapları bulduklarını saklayıp, lazım olanlara tanesi 50-60 TL’ye satıyorlar.

Bize söylenen aslında bunun sarılık için kullanıldığıydı. Biz de sarılığın bir karaciğer hastalığı olduğunu, bize de yarayabileceğini düşündük. Evlerden ırak olsun ama insanın başına geldiği zaman çaresizlikten normal tedavi (kemoterapi) haricinde de her yolu deniyorsunuz.

Kayınvalidemin karaciğerinde yaklaşık 6,5 cm çapında bir kanser tespit edildi. Ne yürüyebiliyor ne de oturabiliyordu. Kitle sürekli karnına ve kaburgalarına baskı yapıyordu. Yeşil reçeteli ağrı kesicilere rağmen ızdırabı çoktu. Doktoru çok ümit verici konuşmasa da, kemoterapi alması gerektiğini, fazla şansının olmadığını, ancak ağrısını bir nebze azaltabileceklerini söyledi.

Biz ilaca (alazaya) başlamadan önce 2 kere kemoterapi almıştık. Fakat karaciğer enzim sonuçları (ALP, AST, UST) değerleri normal değerlerin yaklaşık 6-7 katıydı. Örneğin: 200-400 arasında olması gerekenler 2.800’lerde idi. ALAZA'ya başladığımızın haftasında 4-5 gün sonraki bio kimya sonuçlarında değerlerin 1.400’lere düştüğünü bir sonraki hafta ise 600’lere indiğini gördük. Bunun dışında, karın bölgesindeki şişlik azaldı, annem şu an çok rahat yürüyebiliyor, hatta ayağını bile altına alıp oturabiliyor. Doktoru bile sonuçları hayretler içinde karşıladı.

Kullanımına gelince;

Bize söylenen; ALAZA'yı havanda dövüp un haline getirmemiz ve bir mercimek tanesi büyüklüğündeki unu (Alaza unu'nu) 1 tatlı kaşığı bal ile karıştırarak sabahları aç karnına 1 tatlı kaşığı yemek.

İçine 1 limonu sıkıp karıştırsanız da mayalanma yapıyor, biz öyle kullanıyoruz. Zaten küçük bir şey demiştim, yani 4-6 tatlı kaşığı bal ve 1 limonla karıştırmanız kâfi geliyor. Limon da sulandırdığı için 8-10 gün kullanabiliyorsunuz. İlk kullanmaya başladığınız zaman birkaç gün sonra vücutta kızarmalar söz konusu olabilir, korkmayın olabilirmiş. Her halde zararlı hücreler çıkıyordur.

Sevgili arkadaşlar umarım bu maildeki bilgilere hiç ihtiyaç duymazsınız. Bu arada ben gerçekten iyi geldiğine inanıyorum. Babama da kullandım onun değerlerinde zaten fazla problem yoktu ama yine de yararlı olduğuna inanıyorum.

Sormak istediğiniz bir şey olursa mail adresim; ayhanbolak@yahoo.com.

 Sağlıklı günler dilerim.

Not: Oğlumun öğretmeninin eşi 7 yıl önce karaciğer kanserine yakalanmış. Kemoterapi aldıktan sonra doktorları, alın hastanızı götürün evinde huzur içinde ölsün demişler. Hoca hanım SİROZA yakalandığında kullandığı ALAZA'yi eşine yedirmiş. Allah uzun ömür versin eşi hala yaşıyor.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder